lördag 22 september 2012

We Love The 90's - Markoolio

Igår fylldes Scandinavium av danssugna 90-tals nostalgiker som ville skaka loss till eurodisco. 90-tals nostalgi får jag när jag tittar på bilder på barnen, för att få samma känsla av musik får vi gå tillbaka till 80-talet. Tv-serien med samma namn som nyss avslutades var mumma för mig.

Just eurodiscon var nästan orsak till att jag tappade intresset för musik i slutet på 90-talet. Sen hittade jag tillbaka igen när mp3 slog igenom, och även eurodiscon har jag accepterat. Det finns en del låtar som kan kallas klassiker med all rätt, som The Power med Snap!, This Is The Way med E-Type eller What Is Love med Haddaway.

Det var vansinnigt kul att fota den här galan igår, tillgång till diket hela konserten igenom resulterade i 2000 bilder! Vilket blev 450 kvar efter grovsållning. Nu ska jag iväg och fota Streetsmartfestivalen så redigerandet får vänta lite. Till i morgon eller t o m måndag, men några Markooliobilder kan jag bjuda på så länge.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar