lördag 23 augusti 2014

The Fooo och JTR på Liseberg

























Detta var faktiskt en konsert som jag verkligen sett fram emot, men jag hade lite för stora förväntningar visade det sig.

Jag hade hoppats på vilda fans, och det fanns det gott om. Det gräts, skreks och svimmades konstant. Längst framme vid scenen var det som en krigszon, utmattade småflickor bars ut på löpande band. En i Fooocrewet som eskorterade killarna när de sprang genom publikhavet blev illa klämd mellan småtjejerna och låg och vred sig i smärtor när han sett till att killarna kom säkert tillbaka.

Jag hade hoppats på snygga hoppbilder och visst killarna är ju som duracellkaniner, de levererar hela tiden, men den som designat ljusshowen borde se sig om efter ett nytt jobb. Mitt på scenen har man ställt en stor ful skärm som mestadels är avstängd. Det blir inte de konsertbilder i snyggt ljus jag hoppats på helt enkelt. Men det blir en ice bucket challenge idag också, alltid något.

Trots allt är det en omtumlande upplevelse mitt i allt kaos.

Lånar ni bilder härifrån, så länka till blogginlägget, på instagram till @fotoscenen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar