lördag 21 februari 2015

Ägd på Scandinavium





Halvvägs in i en femplushelg, det kan jag väl vara värd. I morgon firar Fotoscenen ett år som företag och första stoppet var att få skratta till Ägd med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström på Scandinavium. Jag var inte där för att fota, men jag tog med mig lilla GM1:an för säkerhets skull. Vi satt hyfsat nära på sjunde raden så några bilder tog jag.

Väldigt roligt och tänkvärt även om koncepten kanske inte var banbrytande. Min favorit var när Schyffert liknade en dator med en finsk diva.

Halfway in to a top weekend, why, because i'm worth it. Tomorrow Fotoscenen celebrates one year as registered company and the first stop was to laugh at some stand up comedy with Sweden's top comedians Henrik Schyffert and Fredrik Lindström at Scandinavium. I was not there as a photographer but we were seated fairly close at row seven, so I brought the small GM1 to be on the safe side.

Lots of laughs and some depth to it even if it wasn't groundbreaking. My favorite bit was when Henrik likened a computer to a Finnish diva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar