måndag 29 juli 2013

Neverstore på Liseberg


















Att det blir en massa konserter att fota när det är dags för mig att umgås med min förstående särbo är inget man kan styra över, men tiden när det är dags att redigera är en annan femma. Så det har fått vänta fast det kliat lite i fingrarna.

I fredags stod killarna i Neverstore på Taubescenen på Liseberg. Lite punkigt, mycket energi och trångt mellan scenen och kravallstaketet. Om nån reagerar på att vissa bilder är lite klarare än vanligt beror det på att jag börjat använda min fasta 45mm 1.8. Jag älskar karaktären på den när man fotar porträtt och den funkar bra när man är på konsert också. Nackdelen är att man inte kan zooma ut när man märker att det är dags för artisten att hoppa, t ex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar