onsdag 17 juli 2013

Gothia Cup på Lemmingvallen










Det är märkligt, men allting blir kul bara man har en kamera i handen. Med Gothia Cup på Lemmingvallen och en två minuter lång promenad för att komma dit har jag fotat boll i dagarna tre.

Jag har ju egentligen inget sportintresse och jag vet inte heller vilken sorts bilder man "ska ta" när man plåtar fotboll, men jag själv blir ju alltid extra glad när folk befinner sig i luften på ett eller annat sätt, så det är de bilderna jag vill ta.

Bilden i mitten på målet mot radhuset har jag tagit med fullt tele från andra kortsidan, handhållet. Ja, alla är utan stativ med 100 - 300 zoomen som jag bara gillar mer och mer.

Lagen som är med på bilderna;  Vake VIT, Lekstorps IF, Enskede Ik, Hammarby IF, IFK Uppsala, Lärje/ Angered IF, Eskilstuna City FKI, JSSL Arsenal Singapore, Perles Noiresa AF, CA Intercups Mexico, Charterhouse School och Sandefjord BK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar