torsdag 16 augusti 2012

Marit Bergman på Kungstorget

Min selektiva bevakning av Kulturkalaset fortsätter, det pågår så mycket överallt och det finns så många bilder att ta, som man inte hinner orkar eller har möjlighet att fota. Trots att jag under gårdagen kände att jag slarvat lite med det tekniska fick jag ändå fler bra bilder till portfolion än vad jag brukar kunna få ihop på en intensiv vecka. Ibland får man unna sig att slappna av och låta bilderna komma till en självmant.

Därför sparade jag fötterna igår och höll mig till Kungstorget. Först ut där var Marit Bergman som bjöd på både finstämd vispop och troschock. Ensam på scen med ett piano, sämsta förutsättningarna för en fotograf, men musiken berörde den stora publik som samlats. Tror det var fler än jag som fylldes med hopp av fina This is the year bl a.

Klicka upp bilderna för att lättare bläddra.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar