torsdag 15 augusti 2013

Twisted Feet GBG City Jam på Kulturkalaset

















Bloggen är inte designad för liggande bilder, men dom är klickbara!

Tanken var att jag skulle glida in en kortis och ta några bilder på dansen, men detta var så kul att jag stannade i flera timmar och det kändes ändå som det var för kort tid. Fantastiska ungdomar och en enorm energi, man blev lycklig bara av att sitta där. Packat med folk, men genom några smarta manövrar fick jag en sittplats i "the nosebleed section" där man kan känna vindraget av en och anna gympadoja som visslar förbi ansiktet.

För att ta såna här bilder behöver man mycket ljus, tålamod och tur. Bilderna är inte superskarpa, inte skarpa alls, faktiskt, men det går ju så otroligt fort allting. Det fanns ett visst intresse på plats för de här bilderna, jag har många fler som blev ok. Kontakta mig om du är intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar