lördag 31 maj 2014

Timbuktu & Damn! på Liseberg























Folk gick man ur huse igår för att se Timbuktu. Köerna ringlade så långa att konserten fick skjutas på en kvart för att så många som möjligt skulle få komma in. Så alla Göteborgare; se till att gå in på nätet och registrera era Lisebergskort, så jag kommer i säng i tid.

Timbuktu är kul att fota, men svår. Snabb som en vessla springer han fram och tillbaka på scenen. Ibland känns det som rena turen om man råkar fånga en ruta som blir skarp när han ilar förbi. Efter de tre första låtarna kollade jag igenom vad jag fått och kunde pusta ut. Det gjorde att jag kunde röra på mig lite mer och experimentera lite.

Konserten i sig var så klart helt fantastisk, det är ju en härlig låtskatt han har med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar