lördag 25 maj 2013

Darin på Liseberg




















Säga vad man vill om Darin, men han är lättfotad. Ja, han blir bra på bild alltså. Han hade ett helt gäng med snubbar på scen, men även om jag fick bra bilder på dom också, får det inte plats helt enkelt.

Om nån vill låna en bild till sin Darin fansida, går det jättebra. Länka gärna hit och plocka inte bort vattenstämpeln, så blir jag jätteglad.

Konserten då, fansen är coola i år och släntrar in sent, men det blir fullt och öronproppar behövs för tjejerna skriker fortfarande. Det är ju väldigt kompetent och skickligt alltihop, men för mig lyfter det först när han gör Olle Ljungstöms En apa som liknar dig. Jag var inget större fan när den kom på radion, men live blir det tydligt att han gör den bättre än Olle, speciellt nu. Rapporterna om Olles senaste konserter lovar inte gott. Olle är ju en artist som balanserar på en tunn linje mellan genialitet och uselhet, men när det bli bra blir det galet bra. Darin är mer kontrollerad och skicklig.

Nu skall inte jag sitta här och ge Darin tips, för uppenbarligen funkar det han gör jättebra. Men det hade varit spännande att se honom ta större risker. Vad som skulle hända om  han blev galen  t ex, Inte Justin Bieber-galen, men mer trevligt Olle Ljungström-galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar