fredag 17 maj 2013

Arvingarna på Liseberg






Innan Miss Li skulle spela passade jag på att värma upp lite med Arvingarna på Polketten. De går på sju och går av elva. Det sägs att de blivit miljonärer på sin musik och det unnar jag dom, det är tuffa pass de kör. Jag har ingen åsikt om musiken, men i början på 90-talet var jag faktiskt lite av en konnässör. Jag jobbade på Opalen en period och även om allt har samma stuk var det en väldig skillnad på stämningen och hur mycket folk dansade. De kändare banden var oftast betydligt bättre,  det är bra fart på dansgolvet framför Arvingarna och alla åldrar är representerade, så det måste väl vara ett gott betyg.

Att bilderna blev så bra är nog helt killarna i bandets förtjänst. Att hörseln kommer och går hos folk har man ju hört. Jag har det problemet med synen, jag ser kasst på morgonen ibland, det är bara att vänta så kommer det tillbaka, men igår hade jag det när jag skulle fota, jag såg inte ett skvatt, så det var en glad överraskning när jag såg bilderna efteråt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar