måndag 3 september 2012

Sister Sin på Sticky Fingers

Detta kunde jag inte motstå, att som gubbe på runt femtio, få stå längst fram på en hårdrockskonsert på Sticky som jag aldrig varit på förut och bara headbanga. Bucket list check.

Det var ju naturligtvis ett riktigt bra drag och entusiastiska fans, och jag fotade med ett stort leende hela spelningen. De körde en ny låt som jag filmade och den kanske hamnar på Veckans Gig framöver.

Scenljuset på Sticky är ju knappt LED-ljus (obs buskis), men med lite pillande, funderande och rådfrågande, fick jag kläm på hur man konverterar snyggt till svart vitt i Lightroom. Även här är det ju en grym fördel att fota i RAW.

Mycket bilder, klicka upp första och bläddra så slipper du scrollarm.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar