lördag 8 september 2012

Kulturnatta i Mölndal

Kvarnbyn är ju otroligt charmig. Forsen som brusar mellan tegelkåkarna är värd en utflykt bara den och när nu Mölndal bjuder upp till fest, med gatorna, konstutställningarna och restaurangerna fyllda med människor blir det nästan en kontinental stämning.

Gatan som slingrar upp till nyinvigda Brända Tomten (uttala gärna Tomten som i jultomte för komisk effekt) blir dessvärre ett riktigt blåshål, så för mig fick det räcka med kulturskymning. Efter Louise Hoffsten gick jag hem för att värma mig.

Först kommer här några bilder på Mölndals dansskola, Chile Lindo och Rdmt som uppträdde innan Louise. Att fota dans verkar riktigt kul, jag kan föreställa mig att man är riktigt nöjd med sig själv om man lyckas ta en bra bild.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar