lördag 16 augusti 2014

Kulturkalaset dag 4






Det är inte konstigt att man är trött när man kommer hem efter att ha vandrat runt i stan i drygt sju timmar. Jag brukar alltid känna att jag borde varit runt och fotat mer när kalaset är slut, men efter igår känner jag att det är inte alls är rätt inställning. Jag fotade massor, men upplevde inget.

Nere vid Kanaltorget var det skön musik och parkour och andra sporter, sen tog jag mig vidare förbi all mat och tänkte att här skulle jag vilja köpa något en dag när jag inte är så mätt. Ja, ni hör. Konserterna jag fotade tog jag bara in visuellt, med undantag för LaGaylia Frazier, som jag gick ifrån med gåshud. Men det kanske var för att det var så dåligt ljus därinne i Stora Tältet.

Idag blir det att ladda batterierna en dag innan avslutningen i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar