måndag 18 augusti 2014

Göteborgs Kulturkalas dag 6











Vad hände med dag fem, undrar kanske uppmärksamma läsare. Det var min vilodag, det behövdes säkert, men redan nu känns det som man är redo att hugga i på nytt.

Mellan Hammarkullekarnevalen och RixFM gick jag med särbon i Trädgårdsföreningen och fotade regnvåta rosor, det blir säkert ett inlägg med dom också framöver. Våra barn är för stora för den här delen av kalaset, men det är ändå trevligt att strosa runt.

Efter RixFM var fötterna trötta men jag passerade Liseberg på vägen hem och tänkte att mina chefer där kanske skulle uppskatta några bilder på Sven-Bertil Taube och Åsa Fång som uppträdde på Stora Scenen, och det gjorde dom. Jag hade så mycket bilder att gå igenom att jag inte kände mig avslappnad nog att stanna, men de där konserterna brukar vara väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar