fredag 8 augusti 2014

Carl-Einar Häckner på Liseberg






















Nu är det sista chansen att se årets varieté med Carl-Einar Häckner. Fram till söndag spelas Caravan på Stora scenen. För artonde året, nån sorts rekord, har jag förstått. Men redan 1988 uppträdde Carl-Einar på Stora scenen i finalen av Vi i Femman, som finns på Öppet arkiv. Det var till och med innan han kallade sig Charlie Häckner, då hette han Wic Mack. Det har hänt lite sen dess.

Årets varieté är lika rolig som vanligt, det spelar ingen roll att man sett numrena innan, det spelar inte ens någon roll om man såg föreställningen dagen innan, jag skrattar ändå.

Förra årets bildserie hör till det bästa jag gjort, tycker jag själv., så jag såg så klart fram mot att fota även den här. Riktigt lika bra som förra året fick jag inte till det, men helt godkänt, ändå väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar