måndag 10 mars 2014

Söndagsdis







Vilken väderjackpot vi fick i helgen! Det är väl ett säkert tecken på att det är nåt fel på en och säkert också ett ålderstecken när man går och muttrar om spännande moln hela dan.

Söndagen var väldigt speciell, hela stan insvept i dis och stark sol. Fotade lite ute på Hisingen innan vi gick inomhus och fotade en innebandymatch. På väg hem senare fick jag ett infall och bestämde mig för att ha Liseberg som fond mot solnedgången. Jag hade inte molnen riktigt där jag ville ha dom, så jag lessnade och åkte till Redbergsparken istället, lätt stressigt, men jag hann.

Jag fasar lite för vad googles komprimering kommer att göra med bilderna här, diset på himlen gör ju att tonerna och övergångarna blir väldigt fina och svåra att komprimera, men jag lägger upp några på 500px, tänkte jag. Där brukar det bli bättre upplösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar