lördag 22 mars 2014

Mingelfoto med drottningen

















Uppmärksamma läsare vet redan att Fotoscenen sen några veckor tillbaka blivit ett respekterat företag och betalar skatt, och det är jag rejält stolt över. Strax går de första fakturorna iväg dessutom. Första uppdraget var att bevaka drottning Silvias besök på först Sjumilaskolan och sen Världskulturmuseet.
JM har byggt en parkourbana tillsammans med en niondeklass vid skolan, och en utställning med porträtt av eleverna invigdes.

Det var fantastiskt roligt och lärorikt, det känns som jag gick med ett stort leende hela dan. När det var klart var man rätt färdig. För Silvia bar det vidare till nästa evenemang. Respekt! Att hon orkar, även hon verkade trivas och skrattade mycket, men ändå.

3 kommentarer:

  1. Jag trodde jag var en uppmärksam läsare, men detta hade jag missat. Skoj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uppenbarligen får jag bli bättre på marknadsföringen. :)

      Radera
  2. Hej Johnny

    Fina bilder från eventet. Skulle du kunna slå mig en signal omgående jag skulle behöva skicka några bilder till bland annat hovet och hoppas att du kan hjälpa mig.

    Anna Maria Fuxén JM AB
    031-7035877

    SvaraRadera