söndag 30 mars 2014

Modevisning i Nordstan



















Första gången jag fotar en modevisning och tanken var nog mest att komma in och träffa alla fotonördar som jag misstänkte skulle dras dit. Och mycket riktigt, det rasslade rejält av alla kameror.

Egentligen skall man förmodligen ta såna bilder som de första här hela tiden; helfigur så att alla modedetaljer syns och namnet på vem som designat eller säljer varan i bakgrunden, men det blir ju för trist när man ändå inte har nån köpare till bilderna, så jag har varierat lite.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder på fula kläder och skrynkliga kläder utan stil! Nej tacka vet jag för en 50-60 år sedan, då var även moderna kläder skapligt snygga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väl rutet, Larsson! Jag håller med dig, brytningen mellan 50 och 60-talet, då var det en annan klass.

      Radera