lördag 15 mars 2014

Jasmine Kara






Spralliga Jasmine Kara är ju rykande het just nu i och med Let's Dance, själv tycker jag alltid hon varit rykande het. De här bilderna är från Kulturkalaset 2012. Sämre utrustning än jag har idag och fel inställningar i kameran har gjort bilderna väldigt brusiga, men det är mest i bakgrunden och skulle väl gå att fixa om man hade mer tid.

Ni som följer mig på Google plus, blir lite spammade av bild nr 4, gissar jag. Jag har aldrig varit inne där själv, men barnen har berättat att mina bilder hamnar där. Fyran klarade inte komprimeringen som blir när man lägger upp bilderna här, till slut fick jag göra en PNG istället, fast mindre för att hålla nere filstorleken, det märker bara de som klickar upp bilderna.

2 kommentarer:

  1. Du kan väl det här, men jag upplevde samma problem med bilder:
    http://kulturinatur.blogspot.se/2014/01/autoredigera.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shit! Där ser man, det var nog precis det som hände, just den bilden blev autoredigerad med den "roliga" detaljen att min logga blev animerad. Ska försöka lära mig googleplussa i år, har jag tänkt.

      Radera