lördag 30 juni 2012

Swedish Beach Tour

Tog en tur in till stan och passade på att stanna en timme och fota nere vid Kanaltorget där det var en Beach volleyboll turnering. Det är lite spännande att se vad man kan få till med riktigt korta slutartider och lite tur. Jag hade hoppats nån skulle slänga sig åt mitt håll, men sån lycka hade jag inte. Det kanske går att räkna ut sånt där om man kollar lite mer och ser om spelarna är högerhänta eller vänsterhänta, men jag har, som säkert trogna läsare vet, ingen aning om hur sånt här med sport funkar. Det känns som när jag var sex år och inte hade lärt mig begripa musik än och följdaktligen höll på killen i melodifestivalen som hade ett klistermärke på gitarren. Blev mycket besviken när han sen förlorade. Idag höll jag på han med långt rött hår och inte alls på hans kompis som verkade vara lite surare. Kan man ens hålla på ett halvt lag?

Alice Rohkämper (AUS)och Johannah Rohkämper (AUS)
Anna Åsberg och Sofia Ögren
Alice Rohkämper (AUS)och Johannah Rohkämper (AUS)
Nejc Zemljak och Björn Berg
Simon Ekbäck Nordström och Andreas Rågfeldt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar