torsdag 14 juni 2012

Lenny Kravitz på Liseberg


Efter misslyckandet jag upplevde på Timbuktus konsert förra veckan när jag kom hem med 500 suddiga bilder, kände jag att jag var tvungen att öppna bruksanvisningen till kameran, och se, där fanns lite info om ISO-inställningarna som jag inte hade funderat så värst mycket på innan. Så den här kvällen var jag mycket spänd inför; skulle kameran kunna fixa det här? Ja, ett klart lyft blev det ju i varje fall. Lika bra som med en stor DSLR blir det ju inte, men tillräckligt för mina behov. Högre än ISO 1600 bör jag nog inte gå dock.

Konserten var helt fantastisk, det har redan varit många bra konserter i år, men när det plötsligt står en världsartist på scenen, så blåser man ju bara bort. Ibland glömde jag fota för att det var så bra. Även förbandet Vintage Trouble var bra, men allt bleknar ju...

Den långhårige gitarristen på bilderna är Craig Ross som spelat med Lenny sen '91.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar