lördag 23 februari 2013

Ultrasound på Trädgår'n









Ultrasound var förband till The Darkness på Trädgårn igår. Bara jag och en fotograf till brydde sig om det. Inte mycket till ljus så svart itt hade varit ett självklartr val även om det inte varit så att jag tycker det är mycket roligare att tredigera i svartvitt just nu än färg.

På måndag är det löning och då skall den nya kameran inköpas och sen blir det nudlar hela mars. Lite galet är det, men samtidigt missade jag bilder jag vet att jag fått till med GH3:an. GX1:an är liten och smidig, men inte optimal att hålla och jag tycker den reagerar långsammare än min  gamla G2. Eftersom jag inte hade någon bra zoom försökte jag jobba med två kameror, lite väl stressigt. Det bästa var väl att jag känner mig mer motiverad att ta en nudelmånad efter detta.

Ultrasound lät helt ok förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar