tisdag 21 oktober 2014

Photo session med Johanna










Det är lätt att tröttna lite på kameran så här års när dagarna är så grå. Det är alltid ljuset som inspirerar en oavsett vad motivet är. Men man kan ju skapa sitt eget ljus!

I söndags träffade jag Johanna som ville bli plåtad av någon annan än sin fotointresserade sambo, och där kom jag in. Jag vill skicka ett tack till sambon som lät mig låna både Johanna och några av hans lampor.

Men vi började utomhus där jag fick lite extra ljus i form av batteridrivna LED-lampor, och sen fick vi leka i studion i någon timme.

Min tanke med redigeringen den här gången var att gå all in. Jag var lite orolig att Johanna inte skulle känna igen sig, men feedbacken jag fick var snarare att jag skulle ta i ännu mer. Allt som allt väldigt kul och det här är bara första posten, det kommer en till med bilder i helfigur när de är klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar