söndag 5 oktober 2014

Lisebergs Final Fyrverkeri





Vad jag än fotar så försöker jag tänka på hur jag kan göra något annat än det mest självklara. Finns det en annan vinkel, ett annat objektiv...

Att stå bakom Stora scenen istället för framför, kändes ganska radikalt tills de andra fotograferna började troppa in. Så, nej, jag var inte ensam om den här idén heller. Men en bra plats var det, man kommer nära och det är ju det man vill när det smäller. Det ska kännas i kroppen. Avslutningen var riktigt cool.

2 kommentarer:

  1. Jag har tyvärr inte följt "Fotoscenen" på ett tag, men nu ser jag att jag missat mycket. Vilka bilder! Grymt bra fotoblogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Perra! Ja, det har både blivit många bilder som förhoppningsvis blivit bättre och mycket som hänt med företaget Fotoscenen, väldigt kul. Hoppas du hänger med mer i fortsättningen. Och kanske blir inspirerad att börja blogga igen själv. :)

      Radera