torsdag 10 oktober 2013

Släpp konstnärerna loss, det är höst!







Så här på hösten ska alla med en kamera ut och fånga höstfärgerna, det blir ju snyggt hur man än gör. Originellt? Inte ofta, har du nyss lagt upp en bild på instagram med dina fötter i höstlöv, är du inte ensam om man säger så. Jag har inga illusioner om att de här bilderna på nåt sätt sticker ut, men detta är vad det blev på dagens svettiga promenad.

Idag har jag också tagit steget in i macvärlden. Avigt naturligtvis, man måste tänka hela tiden. Allt det där man gör utan att fundera, högerklicka etc, hur gör man det? Positivt är att alla program för foto är installerade och fungerar. Bara det är över förväntan. Jag känner mig lite osäker på färgerna när jag nu redigerat. Det ser konstigt ut, men när jag jämför skärmarna är denna vit och den gamla gul-rosa. Jag gissar att man är helt inne i det om ett par dar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar