onsdag 15 augusti 2012

Freddie Wadling på Kungstorget

Med ett laminerat Press-id runt halsen började jag nu känna mig hemma backstage. Däremot hittade jag inte de andra fotograferna. Vet inte var dom gömde sig, men när konserten väl började spatserade de ut på rad från motsatt håll. Det är ju på gott och ont, Jag fick ett snack med Freddie och några sköna scenarbetare istället och tog även några snabba bilder. När spelningen kom igång fick jag snabbt mina bilder, det var låga förväntningar på att det skulle bli några stagedives, så jag började vandra bort mot Liseberg istället. Först på väg därifrån insåg jag att jag kanske borde lyssnat lite också. Är det så här det är att vara konsertfotograf; att man bara ser konserterna?

Med på scen var Sebastian Öberg och Per 'Ruskträsk' Johansson, plus en trummis som jag missade att föreviga.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar