onsdag 14 augusti 2013

Roger Waters Ca Ira på Kulturkalaset










Det finns inte så många legender från 60-talet kvar som man kan hoppas på att få fota på nära håll, så givetvis ville jag fota Pink Floyds gamle frontman Roger Waters. Opera är inte min grej och jag blev inte frälst igår heller, men kul att få vara med och visst det är mäktigt när de här sångarna tar i så att hela avenyn lyfter. På bilderna tror jag ni ser Christian van Horn, Sally Matthews, Bryan Hymel, och Oren Gradus.

Jag var mest imponerad att jag kunde använda telet fast det blivit mörkt. Handhållet lyckades jag få hyfsat skarpa bilder ner till 1/25 dels sekund. Fototidningarna brukar rekommenera dubbla telelängden vilket hade inneburet 1/1200 dels sekund. Fortfarande stadig på handen som synes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar