torsdag 29 augusti 2013

Augustifamiljen på Liseberg























Det är naturligtvis en fiffig tanke med traditionen att låta just Augustifamiljen sjunga ut månaden augusti på Lisebergs Taubescen, men att det blev rekordmycket folk i år, tror jag berodde mer på September. Gör man nånting bra år efter år så är det ju i och för sig rimligt att det blir mer och mer folk för varje gång, kanske är det läge för Stora Scenen nästa år.

Den här dagen dog sommaren och det är därför jag var ledsen idag. Jag hade nog behövt en dos med gladare låtar än det vi fick i år, med bara Hollies Bus Stop och Summertime i Billy Stewarts arr som pigga utropstecken.

Utöver Petra Marklund (September) gästade Loney Dear och Hästpojken.

2 kommentarer:

  1. Vet du vilka låtar petra sjöng!? Det var en jätte fin tsm med augustifamiljen!! Vore så tacksam för svar :) /lovsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr jag minns inte en enda, jag hade fullt upp med att fota. :)

      Radera