torsdag 27 februari 2014

Utveckling?





Jag har skrivit tidigare om att jag övat en del på redigerandet, så jag tänkte att det kunde vara kul för er att få se vad det har gett, den här bilden tog jag i slutet på september förra året.

Jag hoppas inte jag behöver förtydliga att den mellersta är den jag gjorde samma dag. Det jag gillade med den då, var hur solen slog mot busken till vänster, sen blev det väldigt brusigt och yxigt. Trots det nådde den Popular på 500px. Den nya versionen överst är subtilare, färgerna är bättre och den är brusfri.

Har jag blivit bättre?

Den tredje bilden är ett ihopplock av de två, de bästa bitarna från varje. Ibland är det bra att ge sig på en bild flera gånger och klura på vad man gillar med den.

Nån på Facebook tyckte att linsöverstrålningen skulle bort (de gröna och blå reflektionerna). Själv tycker jag de berättar en del av historien, men jag kan ha fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar