söndag 9 oktober 2011

En kväll med musik och glädje...

...för alla Toyota-ägare bjöds det på under söndagskvällen i Scandinavium i Göteborg. Konferencier var Lasse Kronér och det blev en väldigt proffsig kväll med minimalt med säljsnack, en kort reklamfilm, men inte mycket mer om nya modeller, etc. Sanna Nielsen, Uno Svenningson, Charlotte Perrelli, Liverpool-bandet 54321,  Claes Malmberg och 100 man (kvinnor, mest kvinnor) starka Göteborg Gospel stod på schemat. Som en bonus fick vi också Macken med Anders Eriksson, Jan Rippe och Knut Agnred.

Av dessa så gillar jag ju Macken, det är nog det enda jag fortfarande gillar med Galenskaparna, och Fredá. Jag kom på det att när jag första gången hörde Uno med fina låten "En människa" så bodde jag fortfarande hemma, jag minns det faktiskt precis. Den är stark.

Det roligaste för mig eftersom vi satt långt fram var ju att jag kunde fota och man inser ju när man plockar fram kameran när Lasse och Claes står på scen att detta är lite som att samla autografer, eller också är det utmaningen man gillar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar