lördag 7 april 2012

Nu är bloggen tillbaka i gamla spår

Uppmärksamma läsare kanske har noterat en viss enkelspårighet i bloggen (alltså Nostalgoteket) de senaste veckorna. Ett tydligt tema kanske. Ni har kunnat följa mig när jag varit på resande fot i San Francisco, Los Angeles och Las Vegas. Förutsättningen var så klart att vi följde vårt schema och det har vi gjort, så när som på att vi inte hann fram till en tvinspelning vi skulle gått på i LA. Märkligt nog publicerades inte just det blogginlägget, eller om jag missat att lägga in det. Hur som helst kan det inte ha varit meningen att vi skulle hinna.



Nu har jag precis redigerat alla foton och sen har jag tre filmer som jag ska redigera, en om varje stad. Ett mastodontprojekt för jag har filmat massvis, men jag tror att det mest är korta snuttar. Jag har oftast filmat några sekunder istället för att fota. Annars är frågan om datorn klarar av det.

Känns märkligt att lämna solen i Las Vegas och komma hem till snö. Tur att man slipper gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar